Irodai asszisztens

Olyan kollégát keresünk, aki nem csak azért akar dolgozni, hogy legyen miből fizetnie a számlákat, hanem aki hosszútávon egy biztos hátterű, értéket teremtő céghez szeretne tartozni. Jó, ha van némi tapasztalatod irodai, adminisztrációs munkában, de fontosabb a tanulni akarás, a lelkesedés, vagy, hogy kommunikatív, mosolygós ember légy.





Feladatok

Fő feladatok

  • Raktár nyilvántartás, termékeladások követése 
  • Könyvelési anyagok előkészítése 
  • Napi működéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok 

Feltételek

Amiért Téged részesíthetünk előnyben: 

  • Ha mosolygós és kedves vagy,  precíz a munkádban.
  • Jó, ha el tudod magyarázni egy külföldinek, hogy mi a kürtőskalács, de fontosabb, hogy a legfőbb tulajdonságaid a becsületesség, a kedvesség és a szorgalom. 
  • Ha magabiztosan használod a számítógépet.

Amit kínálunk

Amiért jó nálunk dolgozni: 

  • Tanulási és fejlődési lehetőség,
  • lelkes munkaközösség, jó csapat
  • izgalmas, kreatív projektek.
  • Versenyképes fizetés + SZÉP kártya + BKV bérlet + éves bónuszok. 

Kezdés
Azonnal

Munkaidő
08:00-17:00

Bruttó bér
Megegyezés szerint

Munkavégzés helye
Budapest

Projekt menedzser
Központi elérhetőség: Jelentkezés és részletek
Email: karrier##at##mads.hu
Telefon: +36204413386

Jelentkezés
A honlapon vagy a karrier@mads.hu email címen.