Ügyfélszolgálati koordinátor (Román nyelvtudással)
Itt a lehetőség, hogy csatlakozz az ország egyik piacvezető assistance szolgáltatójához, ahol modern és barátságos környezetben, illetve a betanulást követően akár részben home officeból dolgozva nyújthatsz segítséget a cég ügyfelei és partnerei számára.
Feladatok
Partnerünk telefonos ügyfélszolgálati csapata bajba jutott Ügyfeleik számára nyújt támogatást, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát. Szükség esetén segítenek szállást találni számukra, vagy a hazautazásuk megszervezését is átvállalják.
Feladatok:
- Bejövő telefonhívások fogadása főként román és angol nyelven
- Információk pontos begyűjtése az adott helyzetről, hogy a megfelelő segítséget meg tudd szervezni
- Szakemberekkel, autómentőkkel való kapcsolattartás telefonon és e-mailben
- Esetek adminisztrálása a rendszerben
- Továbbképzéseken való részvétel (termékek, szolgáltatások megismeréséhez)
Feltételek
- Legalább középfokú végzettség
- Aktív, felsőfokú román és magyar nyelvtudás
- Aktív legalább középfokú angol nyelvtudás
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Pozitív, kitartó hozzáállás
Amit kínálunk
- Fokozatos betanítás, támogató csapat
- Betanítás után home office lehetőség
- Cafeteria juttatás (évi bruttó 550.000 Ft)
- Negyedéves teljesítményarányos prémium, amely 10% (3 hónapos próbaidő lejártát követőn időarányosan jár)
- Alap egészségügyi biztosítás az első naptól
Kezdés
Azonnal
Munkaidő
Havi beosztás szerinti, több műszakos munkarend, havi 1-3 éjszakai műszak és havi 2-3 hétvégi műszak vállalásával!
Bruttó bér
Alapbér + műszakpótlék + (próbaidő után) negyedéves prémium + cafeteria
Munkavégzés helye
Debrecen*
Debrecen Piac utca/ Home office
Debrecen Piac utca/ Home office
Projekt menedzser
Jelentkezés
Jelentkezéshez kérem küldje el fényképes önéletrajzát a karrier@mads.hu e-mail címre!