Ügyfélszolgálati koordinátor (Román nyelvtudással)

Itt a lehetőség, hogy csatlakozz az ország egyik piacvezető assistance szolgáltatójához, ahol modern és barátságos környezetben, illetve a betanulást követően akár részben home officeból dolgozva nyújthatsz segítséget a cég ügyfelei és partnerei számára.





Feladatok

Partnerünk telefonos ügyfélszolgálati csapata bajba jutott Ügyfeleik számára nyújt támogatást, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát. Szükség esetén segítenek szállást találni számukra, vagy a hazautazásuk megszervezését is átvállalják.

 

Feladatok:

  • Bejövő telefonhívások fogadása főként román és angol nyelven
  • Információk pontos begyűjtése az adott helyzetről, hogy a megfelelő segítséget meg tudd szervezni
  • Szakemberekkel, autómentőkkel való kapcsolattartás telefonon és e-mailben
  • Esetek adminisztrálása a rendszerben
  • Továbbképzéseken való részvétel (termékek, szolgáltatások megismeréséhez)

Feltételek
  • Legalább középfokú végzettség
  • Aktív, felsőfokú román és magyar nyelvtudás 
  • Aktív legalább középfokú angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Pozitív, kitartó hozzáállás

Amit kínálunk
  • Fokozatos betanítás, támogató csapat
  • Betanítás után home office lehetőség
  • Cafeteria juttatás (évi bruttó 550.000 Ft)
  • Negyedéves teljesítményarányos prémium, amely 10% (3 hónapos próbaidő lejártát követőn időarányosan jár)
  • Alap egészségügyi biztosítás az első naptól

Kezdés
Azonnal

Munkaidő
Havi beosztás szerinti, több műszakos munkarend, havi 1-3 éjszakai műszak és havi 2-3 hétvégi műszak vállalásával!

Bruttó bér
Alapbér + műszakpótlék + (próbaidő után) negyedéves prémium + cafeteria

Munkavégzés helye
Debrecen*
Debrecen Piac utca/ Home office

Projekt menedzser

Jelentkezés
Jelentkezéshez kérem küldje el fényképes önéletrajzát a karrier@mads.hu e-mail címre!