Megváltozott munkaképességű Irodai adminisztrátor
Budapesti partnercégünk részére keresünk megváltozott munkaképességű kollégát napi 4 órás munkavégzés mellett adminisztratív feladatok ellátására.
Feladatok
- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása.
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása.
- Irodai munkatársak által megjelölt feladatok ellátásában való közreműködés.
Feltételek
- Középfokú végzettség.
- Magabiztosan használd az MS Office csomagot
- Ügyfélközpontúság és megoldás-orientáltság megléte.
- Nyitott, kommunikatív, empatikus személyiség.
- Jó konfliktuskezelési képesség.
- Megváltozott munkaképességet igazoló, érvényes dokumentumok megléte.
Amit kínálunk
- Megfelelő bérezés
- Teljes körű szakmai támogatás
- Összetartó, dinamikus csapattal való együttműködés
Kezdés
Azonnal
Munkaidő
Napi 4 óra, előre meghatározott műszakok mellett.
Bruttó bér
266800 Ft / hónap
Munkavégzés helye
Budapest
1138 Budapest, Marina sétány és/ vagy 1151 Budapest, Bogáncs utca
1138 Budapest, Marina sétány és/ vagy 1151 Budapest, Bogáncs utca
Projekt menedzser
Jelentkezés
Jelentkezni lehet fényképes Önéletrajz mellett a balogh.petra@mads.hu e-mail címen.