Megváltozott munkaképességű Irodai adminisztrátor

Budapesti partnercégünk részére keresünk megváltozott munkaképességű kollégát napi 4 órás munkavégzés mellett adminisztratív feladatok ellátására.





Feladatok
  • Irodai adminisztrációs feladatok ellátása.
  • Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása.
  • Irodai munkatársak által megjelölt feladatok ellátásában való közreműködés.

Feltételek
  • Középfokú végzettség.
  • Magabiztosan használd az MS Office csomagot
  • Ügyfélközpontúság és megoldás-orientáltság megléte.
  • Nyitott, kommunikatív, empatikus személyiség.
  • Jó konfliktuskezelési képesség.
  • Megváltozott munkaképességet igazoló, érvényes dokumentumok megléte.

Amit kínálunk
  • Megfelelő bérezés
  • Teljes körű szakmai támogatás
  • Összetartó, dinamikus csapattal való együttműködés

Kezdés
Azonnal

Munkaidő
Napi 4 óra, előre meghatározott műszakok mellett.

Bruttó bér
266800 Ft / hónap

Munkavégzés helye
Budapest
1138 Budapest, Marina sétány és/ vagy 1151 Budapest, Bogáncs utca

Projekt menedzser

Jelentkezés
Jelentkezni lehet fényképes Önéletrajz mellett a balogh.petra@mads.hu e-mail címen.