Irodai asszisztens (home office lehetőséggel)
Tizenhárom éve stabilan működő, V. kerületi tanácsadó cég várja, új lelkes, fejlődni vágyó munkatársát, irodai asszisztens pozícióba.
Feladatok
Ezekben a feladatokban számítunk rád:
- A szakmai munkát kiegészítő adminisztratív feladatokat bízzuk rád,
- Meglévő ügyfelekkel fogsz kapcsolatot tartani jellemzően e-mailben és telefonon magyarul és angolul,
- Rád bízzuk az ügyfélkezelési feladatokat, például a számlázást,
- Ahogy ezekbe belejöttél, szeretnénk bevonni az ajánlatkészítésbe, szerződéskezelésbe, marketingfolyamatokba (weblap karbantartás, posztok elhelyezése, hírlevélkészítés stb) is.
A cégről:
- Fő profilunk a könyvvizsgálat, adótanácsadás és könyvelés-bérszámfejtés. Működésünk során rendkívül fontos a kiegyensúlyozott munkavégzés biztosítása a csapattagok számára. Ügyfélkörünk kis- és középvállalatokból áll jellemzően, inkább kevesebb, de minőségi partnerrel dolgozunk együtt. Az irodánk frekventált, belvárosi helyen található, de ha szeretnél, heti két napp otthonról is tudsz dolgozni.
A csapatról:
- Jelenleg négyen dolgozunk a cégnél, Veled egészülnénk ki öt főre, így lesz teljes a csapat. Számunkra fontos a magas szintű szakmaiság, a folyamatos tanulás, de emellett ránk rendkívül jellemző, hogy támogató, családias közegben szeretünk dolgozni, ezért erre törekszünk a mindennapokban. Az irodában általában együtt ebédelünk, ilyenkor van idő kicsit szusszanni, és munkán kívül is mindenféléről beszélgetni.
Ezért jó velünk dolgozni:
- Az iroda szuper helyen található, remek munkakörnyezetben dolgozhatsz, de ha úgy számodra kellemesebb, otthoni munkára is van lehetőséged akár minden héten két napot.
- A munkaidő számunkra nemcsak formalitás, a munka mellett megmarad a szabadidőd, hogy igazán feltöltődhess.
- Mivel törekszünk a fejlődésre, nálunk minden nap újat tanulhatsz, folyamatosan fejlesztheted magad.
- Ahogy egyre magabiztosabbá válsz, úgy vonunk be a fontosabb projektekbe és bízunk rád felelősségteljesebb feladatokat.
- Természetesen biztosítjuk a céges laptopot és mobiltelefont a munkavégzésedhez.
- A konyhában korlátlanul rendelkezésre áll kávé, tea, ásványvíz, de a kiemelt zárási időszakokban az energiautánpótlásról is gondoskodunk, és megtöltjük a konyhát mindenféle csokival-nasival.
- A „piaci bérezés” nekünk azt jelenti, hogy az emberi és szakmai hozzáállást is korrektül díjazzuk.
Feltételek
Téged keresünk, ha:
- Akkor fogod nálunk jól érezni magad, ha számodra is fontos, hogy fejlődj – a tanuláshoz minden támogatást megkapsz tőlünk.
- Mindig azon törjük a fejünket, hogy hogyan lehetne jobban, pontosabban, gyorsabban dolgozni, mivel tudunk az Ügyfeleinknek még kiemelkedőbb szolgáltatást nyújtani - Ezt a fajta előremutató gondolkozásmódot keressük új kollégánkban.
- Amire feltétlenül szükséged lesz az első naptól kezdve, az a tárgyalóképes angol tudás szóban és írásban, illetve a Microsoft Word, Excel, Outlook magasszintű használata – minden mást megtanítunk menet közben.
- Szeretnénk, ha gyorsan tanulnál, ehhez elengedhetetlen a precizitás és strukturált gondolkodás.
- Számunkra alapérték a hosszútávú partnerség, mind ügyfeleinkkel, mind kollégáinkkal is erre törekszünk. Ezért kérünk, csak akkor jelentkezz, ha szeretnéd megtalálni álmaid cégét, és ebben a csapatban képzeled el a jövődet tartósan.
Kezdés
Interjú után akár azonnal
Munkaidő
Heti 40 óra, H-P között, heti 2 nap home office lehetőséggel
Bruttó bér
Megegyezés szerint
Munkavégzés helye
Budapest
Budapest V. kerület
Budapest V. kerület
Projekt menedzser
Jelentkezés
Jelentkezéshez kérem küldje el fényképes önéletrajzát a karrier@mads.hu e-mail címre!