Irodai asszisztens (home office lehetőséggel)

Tizenhárom éve stabilan működő, V. kerületi tanácsadó cég várja, új lelkes, fejlődni vágyó munkatársát, irodai asszisztens pozícióba.





Feladatok

Ezekben a feladatokban számítunk rád:

  • A szakmai munkát kiegészítő adminisztratív feladatokat bízzuk rád,
  • Meglévő ügyfelekkel fogsz kapcsolatot tartani jellemzően e-mailben és telefonon magyarul és angolul,
  • Rád bízzuk az ügyfélkezelési feladatokat, például a számlázást,
  • Ahogy ezekbe belejöttél, szeretnénk bevonni az ajánlatkészítésbe, szerződéskezelésbe, marketingfolyamatokba (weblap karbantartás, posztok elhelyezése, hírlevélkészítés stb) is.

A cégről:

  • Fő profilunk a könyvvizsgálat, adótanácsadás és könyvelés-bérszámfejtés. Működésünk során rendkívül fontos a kiegyensúlyozott munkavégzés biztosítása a csapattagok számára.  Ügyfélkörünk kis- és középvállalatokból áll jellemzően, inkább kevesebb, de minőségi partnerrel dolgozunk együtt. Az irodánk frekventált, belvárosi helyen található, de ha szeretnél, heti két napp otthonról is tudsz dolgozni.

A csapatról:

  • Jelenleg négyen dolgozunk a cégnél, Veled egészülnénk ki öt főre, így lesz teljes a csapat. Számunkra fontos a magas szintű szakmaiság, a folyamatos tanulás, de emellett ránk rendkívül jellemző, hogy támogató, családias közegben szeretünk dolgozni, ezért erre törekszünk a mindennapokban. Az irodában általában együtt ebédelünk, ilyenkor van idő kicsit szusszanni, és munkán kívül is mindenféléről beszélgetni.

Ezért jó velünk dolgozni:

  • Az iroda szuper helyen található, remek munkakörnyezetben dolgozhatsz, de ha úgy számodra kellemesebb, otthoni munkára is van lehetőséged akár minden héten két napot.
  • A munkaidő számunkra nemcsak formalitás, a munka mellett megmarad a szabadidőd, hogy igazán feltöltődhess.
  • Mivel törekszünk a fejlődésre, nálunk minden nap újat tanulhatsz, folyamatosan fejlesztheted magad.
  • Ahogy egyre magabiztosabbá válsz, úgy vonunk be a fontosabb projektekbe és bízunk rád felelősségteljesebb feladatokat.
  • Természetesen biztosítjuk a céges laptopot és mobiltelefont a munkavégzésedhez.
  • A konyhában korlátlanul rendelkezésre áll kávé, tea, ásványvíz, de a kiemelt zárási időszakokban az energiautánpótlásról is gondoskodunk, és megtöltjük a konyhát mindenféle csokival-nasival.
  • A „piaci bérezés” nekünk azt jelenti, hogy az emberi és szakmai hozzáállást is korrektül díjazzuk.

 


Feltételek

Téged keresünk, ha:

  • Akkor fogod nálunk jól érezni magad, ha számodra is fontos, hogy fejlődj – a tanuláshoz minden támogatást megkapsz tőlünk.
  • Mindig azon törjük a fejünket, hogy hogyan lehetne jobban, pontosabban, gyorsabban dolgozni, mivel tudunk az Ügyfeleinknek még kiemelkedőbb szolgáltatást nyújtani - Ezt a fajta előremutató gondolkozásmódot keressük új kollégánkban.
  • Amire feltétlenül szükséged lesz az első naptól kezdve, az a tárgyalóképes angol tudás szóban és írásban, illetve a Microsoft Word, Excel, Outlook magasszintű használata – minden mást megtanítunk menet közben.
  • Szeretnénk, ha gyorsan tanulnál, ehhez elengedhetetlen a precizitás és strukturált gondolkodás.
  • Számunkra alapérték a hosszútávú partnerség, mind ügyfeleinkkel, mind kollégáinkkal is erre törekszünk. Ezért kérünk, csak akkor jelentkezz, ha szeretnéd megtalálni álmaid cégét, és ebben a csapatban képzeled el a jövődet tartósan.

Kezdés
Interjú után akár azonnal

Munkaidő
Heti 40 óra, H-P között, heti 2 nap home office lehetőséggel

Bruttó bér
Megegyezés szerint

Munkavégzés helye
Budapest
Budapest V. kerület

Projekt menedzser

Jelentkezés
Jelentkezéshez kérem küldje el fényképes önéletrajzát a karrier@mads.hu e-mail címre!