Ügyfélszolgálati Specialista (Home Office)

Itt a lehetőség, hogy csatlakozz az ország egyik piacvezető assistance szolgáltatójához, ahol modern és barátságos környezetben, illetve a betanulást követően akár home officeban dolgozva nyújthatsz segítséget a cég ügyfelei és partnerei számára.





Feladatok

Partnerünk telefonos ügyfélszolgálati csapata bajba jutott Ügyfeleik számára nyújt támogatást, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát. Szükség esetén segítenek szállást találni számukra, vagy a hazautazásuk megszervezését is átvállalják.

 

Feladatok:

  • Bejövő telefonhívások fogadása
  • Információk pontos begyűjtése az adott helyzetről, hogy a megfelelő segítséget meg tudd szervezni
  • Szakemberekkel, autómentőkkel való kapcsolattartás telefonon és e-mailben
  • Esetek adminisztrálása a rendszerben
  • Továbbképzéseken való részvétel (termékek, szolgáltatások megismeréséhez)

 


Feltételek
  • Legalább középfokú végzettség
  • Aktív, legalább középfokú angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Pozitív, kitartó hozzáállás

Előny:

  • Ügyfélszolgálati területen szerzett munkatapasztalat

Amit kínálunk:

  • Fokozatos betanítás, támogató csapat
  • Betanítás után home office lehetőség
  • Cafeteria juttatás (évi bruttó 550.000 Ft)
  • Negyedéves teljesítményarányos prémium, amely 15% (3 hónapos próbaidő lejártát követőn időarányosan jár)
  • Alap egészségügyi biztosítás az első naptól

Kezdés
Azonnal

Munkaidő
Havi beosztás szerinti, több műszakos munkarend, havi 1-3 éjszakai műszak és havi 2-3 hétvégi műszak vállalásával!

Bruttó bér
Alapbér: bruttó 350.000 Ft/hó + műszakpótlékok és hétvégi pótlékok + Cafeteria (évi 550.000 Ft) + negyedéves prémium

Munkavégzés helye
Budapest
1134 Budapest, Váci út (betanulás után home office lehetőség)

Projekt menedzser

Jelentkezés
Jelentkezéshez kérem küldje el fényképes önéletrajzát a karrier@mads.hu e-mail címre!