Ügyfélszolgálati Specialista (Home Office)
Itt a lehetőség, hogy csatlakozz az ország egyik piacvezető assistance szolgáltatójához, ahol modern és barátságos környezetben, illetve a betanulást követően akár home officeban dolgozva nyújthatsz segítséget a cég ügyfelei és partnerei számára.
Feladatok
Partnerünk telefonos ügyfélszolgálati csapata bajba jutott Ügyfeleik számára nyújt támogatást, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát. Szükség esetén segítenek szállást találni számukra, vagy a hazautazásuk megszervezését is átvállalják.
Feladatok:
- Bejövő telefonhívások fogadása
- Információk pontos begyűjtése az adott helyzetről, hogy a megfelelő segítséget meg tudd szervezni
- Szakemberekkel, autómentőkkel való kapcsolattartás telefonon és e-mailben
- Esetek adminisztrálása a rendszerben
- Továbbképzéseken való részvétel (termékek, szolgáltatások megismeréséhez)
Feltételek
- Legalább középfokú végzettség
- Aktív, legalább középfokú angol nyelvtudás
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Pozitív, kitartó hozzáállás
Előny:
- Ügyfélszolgálati területen szerzett munkatapasztalat
Amit kínálunk:
- Fokozatos betanítás, támogató csapat
- Betanítás után home office lehetőség
- Cafeteria juttatás (évi bruttó 550.000 Ft)
- Negyedéves teljesítményarányos prémium, amely 15% (3 hónapos próbaidő lejártát követőn időarányosan jár)
- Alap egészségügyi biztosítás az első naptól
Kezdés
Azonnal
Munkaidő
Havi beosztás szerinti, több műszakos munkarend, havi 1-3 éjszakai műszak és havi 2-3 hétvégi műszak vállalásával!
Bruttó bér
Alapbér: bruttó 350.000 Ft/hó + műszakpótlékok és hétvégi pótlékok + Cafeteria (évi 550.000 Ft) + negyedéves prémium
Munkavégzés helye
Budapest
1134 Budapest, Váci út (betanulás után home office lehetőség)
1134 Budapest, Váci út (betanulás után home office lehetőség)
Projekt menedzser
Jelentkezés
Jelentkezéshez kérem küldje el fényképes önéletrajzát a karrier@mads.hu e-mail címre!